hschuur14_Create_a_highly_realistic_image_of_a_smiling_employee_22407082-4e64-4899-9995-86ff9f210378
Digitale Medewerker

De Digitale Medewerker voert taken efficiënt op basis van specifieke opdrachten uit. Deze versie is getraind met organisatiedata om nauwkeurig te functioneren. Indien noodzakelijk stelt de medewerker vragen om optimale resultaten te garanderen. Resultaten kunnen worden gedeeld via e-mail, bestandsuploads, directe invoer in applicaties, of updates op websites.

Lancering: 30 september 2024

1.0
hschuur14_Create_a_highly_realistic_image_of_a_smiling_and_surp_3873e5e0-ed86-480a-a3c3-e6c7480c6282
Task Chain

Een task chain is een keten van taken die naadloos op elkaar aansluiten, waarbij gegevens automatisch worden doorgegeven van de ene taak naar de volgende. Dit voorkomt herhaald invoeren van informatie en bespaart tijd, waardoor de arbeidsproductiviteit aanzienlijk toeneemt. Door taken in een keten te structureren, kunnen processen sneller en efficiënter verlopen, met consistente data en minimale onderbrekingen.

Lancering: December 2024

hschuur14_Create_a_highly_realistic_image_of_a_smiling_and_yell_8f21bd1f-3b83-4fd9-b8f2-d4b4e1625001
Uitbreiding mail

Deze versie introduceert de mogelijkheid om niet alleen e-mails te versturen, maar ook te ontvangen en erop te reageren. Deze interactie kan gepaard gaan met het uitvoeren van gerelateerde taken, wat een nieuw niveau van interactieve verwerking mogelijk maakt.

Gepland: Q1 2025

1.2
hschuur14_Create_a_highly_realistic_image_of_a_smiling_male_emp_d74967ec-fed4-4373-9b14-68ce27dc6d4d
Autonomie in taken

De Digitale Medewerker evolueert naar een nieuwe fase van autonomie. Na het ontvangen van een initiële opdracht voert de medewerker de taak zelfstandig en periodiek uit totdat verdere instructies worden gegeven. Deze zelfsturing verhoogt de efficiëntie en consistentie van de uitgevoerde werkzaamheden.

Gepland: Q1/Q2 2025

1.1
hschuur14_Create_a_highly_realistic_image_of_a_smiling_and_call_9f543f5b-9854-4d7e-8182-54473396ed39
Bellen (optie)

De communicatiecapaciteiten van onze Digitale Medewerker breiden verder uit met telefonische functies. De medewerker kan zowel uitgaande als inkomende oproepen beheren, wat ideaal is bijvoorbeeld voor het afhandelen van interviews, het verkrijgen en invoeren van informatie voor CRM-systemen, of het opstellen van offertes na afspraken.

Gepland: Q1 2025

1.3
hschuur14_Create_a_highly_realistic_image_of_a_smiling_female_h_f8b010a2-bc64-45dd-b3af-37c1a32e32a4
Video-meeting (optie)

In deze versie wordt videoconferencing geïntegreerd, waardoor de Digitale Medewerker actief kan deelnemen aan bijvoorbeeld Microsoft Teams-vergaderingen. Tijdens deze meetings kan de medewerker informatie opvragen en opdrachten uitvoeren, wat een nieuwe dimensie toevoegt aan teaminteracties en samenwerkingsmogelijkheden.

Gepland: 2025

1.4