De Digitale Medewerker voert taken efficiënt op basis van specifieke opdrachten uit. Deze versie is getraind met organisatiedata om nauwkeurig te functioneren. Indien noodzakelijk stelt de medewerker vragen om optimale resultaten te garanderen. Resultaten kunnen worden gedeeld via e-mail, bestandsuploads, directe invoer in applicaties, of updates op websites.
Lancering: 30 september 2024
De Digitale Medewerker evolueert naar een nieuwe fase van autonomie. Na het ontvangen van een initiële opdracht voert de medewerker de taak zelfstandig en periodiek uit totdat verdere instructies worden gegeven. Deze zelfsturing verhoogt de efficiëntie en consistentie van de uitgevoerde werkzaamheden.
Gepland: Q4 2024
Deze versie introduceert de mogelijkheid om niet alleen e-mails te versturen, maar ook te ontvangen en erop te reageren. Deze interactie kan gepaard gaan met het uitvoeren van gerelateerde taken, wat een nieuw niveau van interactieve verwerking mogelijk maakt.
Gepland: Q4 2024/Q1 2025
De communicatiecapaciteiten van onze Digitale Medewerker breiden verder uit met telefonische functies. De medewerker kan zowel uitgaande als inkomende oproepen beheren, wat ideaal is bijvoorbeeld voor het afhandelen van interviews, het verkrijgen en invoeren van informatie voor CRM-systemen, of het opstellen van offertes na afspraken.
Gepland: Q1 2025
In deze versie wordt videoconferencing geïntegreerd, waardoor de Digitale Medewerker actief kan deelnemen aan bijvoorbeeld Microsoft Teams-vergaderingen. Tijdens deze meetings kan de medewerker informatie opvragen en opdrachten uitvoeren, wat een nieuwe dimensie toevoegt aan teaminteracties en samenwerkingsmogelijkheden.
Gepland: 2025